Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Techniek/Sleutelmeeting  (gelezen 7031 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

esentim

  • Gast
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #15 Gepost op: juni 06, 2011, 09:57:40 pm »

friesland vind ik wel heel ver hoor, wonen er geen klappers  met mega-achtertuin in Utrecht?  :O
Gelogd

beatleenco

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 123
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #16 Gepost op: juni 07, 2011, 09:33:02 pm »

In het oorspronkelijke voorstel had ik al aangegeven dat het mooiste zou zijn ergens in het midden van Nederlend..ALS.. daar iemand een geschikte ruimte voor heeft.
De gene die dat wel heeft woont in Friesland....

Nu..gaat het er alleen om wie en hoeveel er intresse hebben!

De rest: datum, plaats, wie wat en zo wordt later wel bekent gemaakt....want dat is een andere discusie.


Gelogd

screech

  • Gast
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #17 Gepost op: juni 24, 2011, 01:40:20 pm »

Ja, leuk interessant. De wagen heeft dit voorjaar een beurt gehad, dus ik zit weer een paar jaar goed.
Maar ik wil best wel wat leren en meekijken hoe een en ander werkt. Ik ben op zich wel handig, maar aan de auto en vouwwagen waag ik me maar niet.
Ik moet er toch met het hele gezin veilig mee op pad kunnen. Dan betaal ik toch liever voor veiligheid, dan dat ik risico ga nemen met mijn gezin door zelf te prutsen.  I:
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #18 Gepost op: juli 24, 2011, 03:04:44 pm »

Zijn er nog plannen rond een sleutelweekend?
Zou het wel zien zitten om te leren hoe ik zelf m'n oplooprem kan afstellen/controleren...
Gelogd

chocoboy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #19 Gepost op: juli 25, 2011, 12:16:02 pm »

Ook vanuit assendelft is er nog steeds intresse! I: I: I:
Jammer dat ik geen locatie ter beschikking heb, .....
Gelogd

ishirra

  • Gast
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #20 Gepost op: juli 25, 2011, 08:02:33 pm »

Als ik toestemming krijg van m'n baas heb ik zelfs een heel terrein ter beschikking. Mooie asfalt, hangar voor als het moest regenen.  Gereedschap en dergelijke wel zelf mee te brengen (de potsleutels, steeksleutels en klemmen van een vrachtwagen passen niet direct op een vouwwagen zie je,  ;) )
Het enige minpunt: het is in Heist-op-den-Berg, Belgiƫ, een dik half uurtje rijden van Antwerpen....
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Techniek/Sleutelmeeting
« Reactie #21 Gepost op: juli 25, 2011, 10:51:20 pm »

Als ik toestemming krijg van m'n baas heb ik zelfs een heel terrein ter beschikking. Mooie asfalt, hangar voor als het moest regenen.  Gereedschap en dergelijke wel zelf mee te brengen (de potsleutels, steeksleutels en klemmen van een vrachtwagen passen niet direct op een vouwwagen zie je,  ;) )
Het enige minpunt: het is in Heist-op-den-Berg, Belgiƫ, een dik half uurtje rijden van Antwerpen....
dat is nou weer een leuke afstand vanaf woensdrecht
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal