Dit is inderdaad een persoonlijke actie met het doel Jamet in beweging te krijgen betere kwaliteit te leveren en klachten structureel op te lossen.
Onderstaande klachten zijn door mijn dealer in Axel keurig netjes opgelost.
Jamet 4x4 bouwjaar 2010
- Na regenbui scheurt het tentzijl op naad in de linker bovenhoek voorkant tent,
- As linker schokdemper gebroken,
- Behuizing markeringslampjes disselzijde aan de binnenkant afgebroken,
- Lekkage in de achterlichten,
- Snelgrip klemmen op de buizen ten behoeve van de voorkant tent vervangen,
- Loslaten spatwater rubberrand disselzijde bak,
- Loslaten rubberrand bermkeuken,
- Lekkage originele dekzijl.
Jamet 4x4 CP bouwjaar 2011
- Schetsplaten schokdempers vervangen,
- Lekkage wielbakken links en rechts,
- Lekkage markeringslampjes disselzijde,
- Lekkage naad panorama dakramen,
- Loslaten spatwater rubberrand disselzijde bak,
- Vier latten in lattenbodem vervangen,
- Roestende tentbuizen,
- Door deksel beschadigde kookplaat frame,
- Door deksel beschadige gootsteen frame,
- Lekkage originele dekzijl,
- Lekkage vervangen dekzijl,
- Waterschade beide matrassen.
Ergens moet je de grens trekken dat mankementen niet langer geaccepteerd wordt.
De wet bescherming consumenten zegt dat ik de fabrikant in de gelegenheid moet stellen mankementen zodanig op te lossen .....
Ik neem aan dat velen het met mij eens zijn dat ik die grens bereikt heb.
Uit ervaring wetend dat Jamet zich niets of nauwelijks aantrekt van de klachten van haar klanten.
Als Jamet niet naar de klacht van één klant wil luisteren wat doet Jamet als veel klanten met dezelfde klacht komt.
Vandaar dit particulier initiatief.