Helaas moest ik hier invullen "ik heb nog geen vouwwagen". Maar dat gaat hopelijk niet lang meer duren. Vorige week hebben wij de Holtkamper Cocoon M MTT special edition met Kyte keuken besteld. In de voorverkoopactie, dus het is nog even afwachten wanneer we onze aanwinst kunnen ophalen.
Als kind heb ik goede herinneringen aan de Walker vouwwagen van mijn ouders. Het kamperen heb ik van klein af aan meegekregen. 8 jaar geleden hebben mijn man en ik een tent gekocht waar we een aantal malen mee op vakantie zijn gegaan. Maar nu we twee honden hebben is de tent niet groot genoeg en ook niet praktisch meer, dus zochten we het in vakantiehuisjes. Toch....het blijft kriebelen. Een caravan is niets voor ons en de afgelopen twee jaar hebben we ons ook georienteerd op een camper. Maar ook daar bleven er bezwaren aan kleven omdat je met twee honden niet gemakkelijk met de fiets weg kunt en dus altijd die hele camper mee moet nemen.
Uiteindelijk is de keuze gevallen op een vouwwagen vanwege de ultieme combinatie tussen comfort en tentgevoel. Eenmaal in de showroom van Holkamper waren we verkocht. De Cocoon is voor ons de ideale tenttrailer, helemaal met de vaste luxe keuken onder de luifel. Normaal alleen in de XL uitvoering, maar voor ons wordt hij in de M-uitvoering geleverd. Previes groot genoeg voor 2 personen en 2 honden. Nu afwachten dus maar op het bericht van Holtkamper dat hij klaar is!