Ja ik weet het, met 11 cm sneeuw en -11 is het niet echt uitnodigend om over de kampeerboulevard te wandelen. Maar ik moest even een uurtje doden. Heerhugowaard ben ik geweest. Eerst de camping Outlet, nieuw sinds afgelopen herfst. Zit in de oude winkel van De Waard, tegenover Theo Stet, die weer de eigenaar is van het gebouw. Als je oplet zie je dat terug in de bestrating voor het pand. In de Outlet veel spullen met "Vrijbuiter" er op. Bij navraag is Vrijbuiter ook eigenaar van de Outlet. Ook van De Waard volgens de verkoopster aldaar. Oke, in de winkel allerlei soorten spullen. O.a. een grote koelbox van ca. 35 liter voor Euro 125,- op 220 Volt die tot min 15 gaat. En een gewone koelbox zonder koeling van ca. 55 liter. Hele mooie, in RVS look. Wandelschoenen vanaf Euro 25,-, alleen beperkte keus in maten natuurlijk. Gewoon allerlei partijen, dus altijd de moeite waard eens te sneupen als je in de buurt bent. Daarna naar Stet. Navraag doen naar de gasfles van 2,5 kg. Die is 33 cm hoog heb ik opgemeten, moet in de Jametic keuken gaan passen. Moet ik nog nameten of het past. En dan zit ik nog in tweestrijd of ik werkelijk een 2,5 kg neem of toch voor de goedkopere 5 kg en die achter de keuken zet zodat er in de keuken meer ruimte is. (ook een voordeel). daar nog even in de campingwinkel rondgesnuffeld. Verder niets gekocht. Toen nog even naar de nieuwe winkel van Pauw. Jemig, wat een mooie zaak is dat geworden. 2 verdiepingen en lijkt wel nog groter dan voorheen. Boven stonden diverse vouwwagens, Trigano en Cabanon, meest nieuw. Maar daar kwam ik toch niet voor. Wel even in gekeken natuurlijk, maar vind die voortenten die je moet aanritsen maar niks. Wel hele mooie vouwwagens. Wel 10 meter elastiek gekocht voor het verhoogde deel van het dekzeil van de Jametic. Kost geen drol, Euro 1,50. Heb nu 2 elastieken aan het dekzeil. Overigens was er bij de eerste 2 zaken geen kop te zien en bij Pauw liep redelijk wat volk rond. Moest zelfs wachten voor de kassa.