Ik zit eigenlijk ook met een dergelijk probleem, maar dan op de vw zelf. De Jamets hebben een zeer droevige stekker verbinding tussen keuken en wagen. Zo'n simpel 8 polig blokje wat eigenlijk bedoeld is voor binnen. stukje krimpfolie wat niet aansluit tegen water lekkage enzo. Nu heb ik nog een setje 7 polige stekker en contrastekker liggen en wilde dit gaan aansluiten. Kom ik echter tot de ontdekking dat er ook achteruitrij verlichting op zit en er dus 8 draden nodig zijn. Nu boeit dat laatste me niet zo omdat die toch niet aangesloten zit op de auto, die heeft een7 polige verbinding. Dus ik twijfel. Hoe belangrijk is/wordt achteruitrij verlichting. Ben in ieder geval niet van plan om de aansluiting op de auto te wijzigen gezien de kostprijs. Niet zolang er geen wettelijke noodzaak is. Zet nu vaak de paniekverlichting aan als ik op de weg achteruit ga. Valt misschien wel beter op dan een kleinwit lampje overdag. Het liefst wilde ik overigens een vaste contrastekker op de bak schroeven, maar dat gaat niet omdat de kabel vanuit de keuken hiervoor te kort is. Nu is dat geen probleem, maar de klep van de keuken moet dan helemaal uit elkaar om de kabel te verlengen. En die klep zit helemaal met popnagels in elkaar. Dus een heel gedoe.