hallo beste klappers.
ik ben eigenaar van holtkamper kyte ( 2009 ) en tot nu toe ook zeer tevreden daar over en ook over de service van de firma zelf, maar nu is er een actie van de campsafe van holtkamper zelf voor 89 euro en het inbouwen voor 45 euro en dat sprak mij wel aan , er stond een afbeelding van de toploader erbi en verschillende maten, ik mailde dat we de grootste maat wel wilde hebben in de veronderselling dat het de kluis was die op de afbeelding stond, we kregen een mail terug dat de kluis gereserveerd was maar om misverstanden te voor komen dat het niet de kluis was die op de afbeelding stond , de toploader dus, wij een mail terug gestuurd dat we GEEN kluis wilde met een openong aan de zijkant en dat ze dan geen afbeelding meten plaatsen met de openong aan de bovenkant, nu krijg ik toto mijn grote verbasing een mail teug dat ik een overeenkomst ben aan gegaan en MOET nemen en dat ze hem plaatsen bij de volgende service beurt van de nog te maken mankementen, ik ben zeer teleur gesteld in deze reactie en vraag me af wat andere hier van vinden en wil bij deze waarschuwen !