Wat betreft de testen die er te vinden zijn: Het is inderdaad gewoon reclame! Een aantal van die testen komt van de site van de ANWB, daar mag je toch wel een wat meer kritische houding van verwachten. Ze noemen alleen de pluspunten.
Zonder negatief te zijn of af te kraken, mag je best negatieve punten noemen. Als je het maar onderbouwt. Lijkt mij...
En dat zou de dealers scherp houden

Kijken naar welke tenttrailers lang meegaan is een goed idee. We houden marktplaats al een tijdje in de gaten.
Uitproberen is voor ons geen optie. Naast dat het veel te duur is (1500 voor 3 weken), kun je dan niet weten of het lang meegaat. Wel of het een handige tenttrailer is, dat dan weer wel

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik van AartKok moet denken. Hun eigen lijn, bijvoorbeeld de Kavango is nog niet zolang op de markt. Op marktplaats staat weinig. Ervaringen kan ik nergens vinden. En steeds zie ik dan weer iets, wat het net niet is. Zoals bijv. dat kuipzeil of een stangetje dat roest... Maar wat blijft trekken is de indeling, de binnentent is best ruim. Tja twijfel alom

En dan loop je bij 3Dog binnen en dan merk je aan alles dat ze moeite voor je doen. Wat weer vertrouwen geeft voor de toekomst, mocht je er eens iets aan krijgen. Maar qua ervaringen in NL, is er niet veel. Op marktplaats ook niet. En duur.
Maar wel weer een lekker eigenwijs en stoer ontwerp.
Komt bij dat we groentjes zijn op tenttrailer-gebied. Dus jullie ervaringen helpen zeker!

Mocht iemand ervaring hebben, positieve of negatieve (onderbouwde), met name Aart Kok, Holtkamper of 3Dog, hou ik me aanbevolen.
We gaan eind deze week eens bij Holtkamper kijken en nog een keer bij 3Dog langs. Gelukkig hebben we tijd zat tot het weer lekker kampeerweer wordt