hallo allemaal, na een aantal jaar gekampeerd te hebben met een grote tunneltent (Baco), overwegen we om over te stappen op een vouwwagen.
We hebben 2 jonge kinderen dus we willen graag een wagen met 2 vaste bedden met lattenbodems.
Lattenbodems is echt een must omdat dat een van de redenen is waarom we overwegen om over te stappen.
We zijn gaan kijken bij de Wit in Schijndel, heel veel keus.
Sommige merken vielen toen ook meteen af omdat we die onpraktisch vonden (Aart Kok met diagonale buizen voor de vaste bedden of met een hoogwerker je bed in),
of merken die alleen het klassieke vouwwagenmodel hebben.
Een tent op een bak heeft meer onze voorkeur qua vormgeving.
Holtkamper ook bezocht, maar we vonden die wel erg prijzig in relatie tot wat je er voor krijgt, dus die valt voor ons ook af.
We vonden de vouwwagens van Cabanon erg mooi om te zien en deze leken ons ook behoorlijk praktisch.
Nu zijn er natuurlijk nog veel meer merken dan die bij De Wit staan en Holtkamper vandaar de vraag wel merken hebben nog meer twee vaste bedden met lattenbodems en zien er uit als een "gewone" tent?
Ik hoop dat jullie me van wat info kunnen voorzien zodat ik niet alle dealers af hoef.
groetjes bolke
ps het hoeft geen snelopzetter te zijn, want we trekken niet (wel een keer gedaan maar is niet ons ding) en we zoeken een nieuwe geen tweedehandse.