zoals gezegd zijn we vandaag naar de beurs geweest.
het was voor ons de eerste kampeerbeurs (en laatste...

.)
we zijn zelf ex-tentkampeerders en de laatste jaren met klapper.
Man wat viel de beurs tegen en ik bedoel, wat een boel campers en caravans......tjonge en die mooie kleuren (meest wit) blehhhh. ;( ;(
maar goed, de vouwwagens waren alle samen in één hal (hoewel niet alle merken aanwezig waren).
Omdat we zelf een HK hebben, zeker babbelen bij de stand van HK, je ziet toch wat nieuwigheden, delen van tips en lekker snuffelen aan al dat moois.
Ook genoten van andere merken, ook hier wordt aardig vernieuwd en aangepast aan wensen van de nieuwe kampeerder.
Blijft een lekker gevoel tussen tentstof rond neuzen......
Maar zoals ik zei, voorlopig geen kampeer beurs meer, ik heb geen goed gevoel van alle luxe en "onzin-dingen"die aan de man gebracht worden.
maar er is een publiek voor, en dus vraag.
De informatie omtrent campings waren ook niet van onze gading (grote mega-kampings) en van alle organisaties (anwb-asci-natuurkamping-KSG-svr_ etc etc ) lid worden kan niet de bedoeling zijn van vrij-kamperen....
Dus al met al, na 3 uur ronddolen nog lekker genoten van de binnenstad van Utrecht en op terras in de zon een kleine evaluatie gehouden met elkaar, dit volgend jaar niet nog een keer.
ik weet het, het is wat negatief opgeschreven.
Maar zeg nou zelf van de 6 hallen slechts één gevuld met tentstof en de overige met polyester en aluminium van die opzichtige caravans en campers, heb ik geen goed gevoel meer van over.
Ik denk dat de "oppad-beurs" ons beter gaat bevallen.