Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Jamet 4x4 constructie fouten of domme pech ?  (gelezen 1030 keer)

Alex

• Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: Jametic 2005
  • Jametic 2005
    • Fortuin
Re:Jamet 4x4 constructie fouten of domme pech ?
« Reactie #15 Gepost op: oktober 22, 2011, 11:06:38 am »

Tjonge jammer weer hoor.
heb nu een jametic 2005 en zag de 4x4 als leuke vervanger maar lees erg veel problemen met de jametic.
Vraag mij af is Jamet nu slechter geworden of hebben we nu een platform waar mensen hun klachten beter kwijt kunnen?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden.

Angel

• Klap prof
  • Jametic 4X4
« Reactie #16 Gepost op: oktober 22, 2011, 11:16:57 am »

Ik heb nog geen regen ervaring met de 4X4, maar voorzover ik het lees is dat het grootste mankement. De 4x4 die toch staat voor een beetje off-road en dus eigenlijk ook voor off-road weersomstandigheden lijkt alleen maar gemaakt voor de zon. Dat verhaal met de garderobe stang komt ons  ook bekent voor, maar met het opzetten bij de dealer kwamen we daar al achter en die hebben er meteen een langer stok op gemonteerd.

MichelA

• klapper
« Reactie #17 Gepost op: oktober 23, 2011, 01:36:34 pm »

Ik ben blij te lezen dat je het verhaal met de garderobe stang bekend voor komt. Ik begon al te twijfelen of het aan mij lag, dat ik de buis te kort vond.

Vraag: Wie heeft ervaring met lekkage van de uitbouw tent?
Als het om een (structureel) probleem gaat, dat alle uitbouw tenten hebben, dan valt er misschien iets met de importeur te regelen. Met meerdere "lotgenoten" sta je sterker, toch? Het gaat om lekkage door de naad tussen het kuipvormige deel op de grond en de rest van de uitbouw tent. Zie mijn uitleg eerder in deze threat. De uitbouw tent is volgens mij een optie op alle Jametic modellen, dus niet alleen voor model 4x4.

PS: Ik wil hierbij nog wel zeggen dat ik de Jamet 4x4 - ondanks de kinderziektes van het nieuwe model - een erg leuke vouwwagen vind, waar we afgelopen zomer heel fijn mee hebben gekampeerd!

jellejawa

• Klap prof
  • Jametic Outdoor 2010 met Adventure luifel
    • Jawa.nl
« Reactie #18 Gepost op: oktober 23, 2011, 07:38:05 pm »

Feitelijk is de 4x4 gewoon een Jametic met wat traanplaat en een andere as er onder met schokbrekers. was in 2010 al een groot probleem die lekkage in de bakken. Komt o.a. via de lampjes, maar bij onze Jametic vooral via de wielkasten die niet goed waren gekit. dealer heeft dit goed opgelost en dit jaar geen drup water binnen gehad ondanks de vele regen onderweg. Verder moet het katoenen doek eerst een paar keer nat zijn geweest voordat het waterdicht is. Hadden wij ook. Afgelopen jaar geen drup binnen gehad. Paar keer thuis nat maken met de tuinslang, advies van de ANWB.
Pagina's: « 1 2   Omhoog