Welkom op het leukste klapfororum van Nederland.
Behalve de voor de hand liggende zaken als, borden, kommen, drinkbekers, bestek, pannen, zou ik zeker ook niet vergeten een elektrisch en/of gaskacheltje. Het kan 's avonds/'s nachts toch wel eens goed afkoelen. Of je treft het gewoon niet met het weer overdag. Lamp(en), afwasteiltje/-emmer, stoelen/tafel, slaapzakken met voldoende comfortwaarde, je kunt het beter te warm hebben en dus de slaapzak geheel of gedeeltelijk openritsen, dan te koud (neem dat van mij aan), zie ander topic op dit forum m.b.t. slaapzakken (o.i.d.) voor de kids. Wat stapelkratten voor voorraad/kleren/speelgoed enz.
De rest laat ik aan de rest van de club over, die hier ongetwijfeld ook nog hele zinnige dingen op kunnen schrijven.
En ook voor andere (kampeergerelateerde) vragen kun je hier altijd terecht, er is allicht iemand (meestal meer) die de ervaring ermee in pacht hebben.

In elk geval HEEEEEEL veel klapplezier met z'n allen, en kom eens een keer aan tijdens een klapweekend.
A.s. zaterdag (al komen jullie maar gezellig buurten/bbq'en, in dat geval wel ff melden hier, zodat we met de inkoop rekening kunnen houden) en wat diverse VW's bekijken en inventaris beoordelen op handig of noodzakelijk of alleen maar leuk.