hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen, ik ben 25 jr, en woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van bijna 1 1/2 jaar.
al een tijdje zijn we ons aan het orienteren op vouwwagens, en er zijn al de nodige merken geweest die interessant leken voor ons. (jamet arizona/jamet louisiana, gerjak tago indian, trigano oceane en nu dus de roadmaster) zijn er nog voors en tegens voor deze merken. we hebben een budget van maximaal €2000 en willen toch een vouwwagen van min. 2003.
nou is mijn oog gevallen op een roadmaster family s uit 2004. de vouwwagen ziet er op de foto erg netjes uit.
maar graag wil ik jullie mening over de vraagprijs die ze ervoor wil hebben. (en wat jullie van de vouwwagen vinden qua staat enz.)
onderstaande is de advertentie, en na mailcontact te hebben gehad is duidelijk dat ze er € 2000 voor willen hebben.
nou hoor ik van de ene persoon dat het een mooie deal is voor een mooi bedrag, en de andere zegt tegen mij dat dat een hoop geld is voor dit bouwjaar... ik weet het dus even niet meer.
ik heb gezegd dat we het weekend nog even nodig hebben om erover na te denken, dus ik hoop op een snelle reactie.. want door de versschillende reacties ben ik aan het twijfelen geslagen!
mvg Patricia.
advertentie:
Te koop aangeboden Roadmaster Family S
Aankoopdatum februari 2004, zijn eerste eigenaren. De kleur is ecru/marine. Prima voor gezin met kleine kinderen, je hebt veel ruimte binnen zowel in de slaapcabines als in de grote voortent. Hele goed wegligging door de 155x 13 inch wielmaat.
De Roadmaster Family S is uitgerust met:
- 2 slaapcabines met matrassen ( 210 cm) en afsluitbare binnentent (voor 4 personen)
- een extra ondertent (voor 2 personen)
- 2 banken met zitkussen en tafel in de wagen
- 1500 liter bagageruimte (350 kg)
- keukenuitbouw
- zeer grote voortent, luifel, grondzeil in de voortent
- 3 pits gasconfoor R.V.S. (afneembare bermkeuken incl. wielen met rem)
- Wasbak R.V.S. ( incl. watervoorziening en toebehoren)
- gordijntjes, spatlappen, tafellaken etc., alles heel compleet
- Disselbak (extra groot)
- Set kantelbeugels met wielen om de vouwwagen verticaal te kunnen stallen
- op de stalen deksel zit een imperiaal waar fietsdragers op gemonteerd kunnen worden
- Disselslot
- mistlamp
- koppelbaar met 13 polige trekhaak via verloop of rechtstreeks op 7 polige trekhaak
In zeer goed staat!!! Kan tot de volgende vakantie blijven staan in de opslag.