Hoi,
Sinds maandag ben ik de trotse eigenaar van een Scout Pivo uit 1989. Er moet wat dingetjes aan gedaan worden uiteraard, maar we hebben hem opgezet en de tuinslang eroverheen en we kregen geen water binnen......of ie echt waterdicht is??? Er zitten wat plekjes die misschien beter even gerepareerd kunnen worden. In ieder geval liep het water mooi als druppels van het doek af.
Tijdens het googelen kwam ik deze site tegen en heb ik mezelf maar gelijk es geregistreerd, ik heb het gevoel dat hier de kenners zitten....

12 Augustus ga ik voor het eerst een weekje kamperen met mijn gezin helemaal op ons zelf. Ik moet zeggen dat ik het best spannend vind, maar ik heb er kei veel zin in en heb er ook alle vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen.
We hebben al wat spulletjes gekregen her en der, maar we moeten nog heel veel aanschaffen zoals servies en bestek en dergelijke.....Dus binnenkort gaan we in plaats naar de ikea eens een leuk dagje naar Obelink. Dan gaan we ons daar eens uitleven.
Tips en suggesties zijn uiteraard altijd welkom!!!!!!!!

Okee, hier wat vraagjes:
Is het normaal dat de multiplex-platen die als slaapplaats fungeert zover doorzakt als je erop gaat zitten, laat staan met z'n tweeën? Ik vermoed dat ik die wat aan moet ondersteunen, ik zat te denken aan 2 aluminium balkjes (per plaat, 125x2x2cm) in de breedte van de plaat aan de onderkant met een stuk of 5 slotbouten bevestigen.
En er zaten geen slaapvertrekken bij en er schijnt ook nog maar moeilijk aan te komen te zijn, maar ik zou ze er toch graag in willen hebben. Dus als iemand wat weet, of een ander goed alternatief heeft????......graag zelfs......
Verder heet ik mezelf hier welkom, en hoop nog veel plezier te gaan beleven hier.....!!