Nou komt ie
Vrijdag ochtend moest ik nog werken Alex had gelukkig vrij.
Kids nog naar school en onze Annemiek moest ook de middag naar school
dus s`middags alles ingepakt klapper aangehaakt en Annemiek om kwart over 3 met klapper bij school op gepikt .
op naar Heusden .
via de autobahn we kwamen rond half 7 aan .
Alle andere klapper waren er al en die hadden ook de wagen al staan .
Wij als een echt team de klapper open geklapt bedjes opmaken tentje bouwen (kids zijn de deur uit .
En ondertussen een pannenkoek die door Anne-marie werden gebakken naar binnen werken .
Er waren picknick tafels en die waren al tegen elkaar geschoven
volgens Susan lijkt het dan op een boerenbruiloft

Kids hadden elkaar al bij aankomst gevonden er was een leuke speeltuin dus we hebben de kids het hele weekend niet weer gezien .
Alex kreeg van modjes en leden een foto boek aangeboden over de klapweekenden de afgelopen jaren .
Helemaal toppie leuke foto`s (niet allemaal sommige foto`s wil je niet weer zien

)
Er werd druk gesproken over het forum, klapkarren ,campings etc en zo was het toch half 1 voor dat ik mijn bedje in kroop (er waren leden die het nog later hebben gemaakt )
volgende dag was dus iedereen fit

na een kop koffie en nog een kop koffie en nog een kop koffie etc .
Richard was toen al lang weg met Rory Alex ,Jasper en Roan .Rory moest vlakbij voetballen .
wij werden door smsjes op de hoogte gehouden van de stand en bij ieder doelpunt hebben we gejuicht YHEEEEAAAAAA.
Rond 11 uur was iedereen wel uit bed en toen we hadden besloten om weg te gaan voor de boodschappen voor de bbq waren de mannen al weer thuis.
Wilma Rianne,Anne-marie ,Susan en ik hebben samen boodschappen gedaan bij de hoe kan het ook anders Albert heijn .
Het was weer gezellig met koffie ,thee en er was ook nog appelgebak en wat hadden we het zwaar
s`middags samen salades vis champignons klaar gemaakt voor de bbq was allemaal weer goed gelukt
kids hebben de door Wilma bedachte Ren je rot gedaan .
En toen was het alweer 7 uur toen we gingen bbqen .
Heerlijk gegeten lekker zitten kletsen en als toetje hadden de kids marshmallows boven de vuurkorf .
rond half 2 lagen we op bed we hadden een loge en Jasper was gaan logeren .
om 2 uur werden we opgeschrikt door een windhoos.met regen en onweer.
Wij stonden met de kont naar de wind helaas hadden onze overburen minder geluk en moest er bij de holtkamper toch nog scheerlijnen worden gespannen
Na een half uurtje was het allemaal over en konden de meiden weer naar hun tentje lekker verder slapen.
s`morgens hadden we een engels ontbijt voor de liefhebbers en toen het grote afbreek festijn .
tegen 2 uur was iedereen weer droog ingeklapt en konden we op huis aan zo rond half 6 waren we moe maar voldaan weer thuis
En de kids riepen wanneer gaan we weer !!!
Helaas dat is pas volgend jaar maar we hebben er nu al zin in

dit was het najaarsweekend van 2011
deze week word de klapkar naar de stalling gebracht op naar 2012 .