Ik ben wel benieuwd naar de foto's van het inbouwen van het systeem.
Zo... foto's gemaakt... en geplaatst op
vw.gerritneuteboom.nl/Inbouwen_van.html Het viel reuze mee om het in te bouwen.
Als je de volgorde van de foto's volgt:
je kan het systeem op 3 manier in elkaar zetten:
small / medium / wide.
small betreft de ruimte tussen de 'grijze' houders, deze zijn van flexibele kunststof.
en dan heb je nog medium.. /midden (gemiddelde) en wide /ver uit elkaar)
met small en medium haal je de meeste stabiliteit.
Je 'klik' het systeem aan elkaar, zodat er een mat ontstaat van 'grijze' houders..
Daar bovenop, plaats je de donkere blauwe froli's voor meer stevigheid en de licht blauwe bij de schouders..
Wil je (zoals wij nu hebben gekozen) een stijvere constructie bij de heupen, dan koppel je een rood kruis in het midden, goed te zien op de laatste foto's.
Om 11:00uur begonnen en 12:30uur klaar.
Met Pinksteren gaan we een paar nachtjes proberen en zal daarna een update geven.
Wij hebben nu een op dekmatras genomen, maar ben wel benieuwd naar de uitwerking hiervan.
Én of je de klep ook nog makkelijk kan sluiten, of dat dat een probleem/uitdaging wordt.
Ik had ervoor kunnen kiezen om het systeem te laten zo te laten liggen en de klep te dichten en de keuken, met een beetje kunst en vliegwerk te dichten.
De hoogte van het systeem is 4,3cm: ik heb er nog een dunne isolatie mat opgelegd en daar bovenop het matras.
Toch heb ik de laatste 3 rijen, de Froli's verwijderd, als mijn partner de tentharingen schoonmaakt, haal ik in 5 min!!! de 3 onderste rijen weg..
En de keuken draait zonder problemen dicht!
Ik zal kijken of ik daar nog een detailfoto van kan maken, ruimte tussen keuken en matras en deze ook online plaatsen.
Tevens zal ik tijdens het Pinksterweekend mbv filmcamera bewegende beelden maken en deze online op Youtube plaatsen.
Ik zal de link hier plaatsen.
Vragen?
ps: Mod: kan deze hele topic verplaatst/of gekopieerd worden naar een algemeen forum betreft lattenbodems?