Hé, dat is één van die dingen die ik nu net ook aan't uitzoeken ben.

Wij hebben 2 dochtertjes van het ondernemende soort, helemaal niet verlegen... Zou me doodschamen mochten ze even bij de buren naar binnen wandelen terwijl papa en mama ven niet kijken, en geloof me, vooral die jongste, net 2 geworden, is niet bij te houden, het ene moment is ze er en bij de volgende keer dat je ogen knipperen is ze er net meer

Wij hebben bovendien nog een hondje ook, kruising Cairn terrier en Schipperke, ook best een hevig ding

Nu dacht ik, (enkel bij het opzetten) desnoods de jongste aan de wokkel van de hond te zetten, de hond zolang in de bench in de schaduw te zetten en de oudste, die is dan 4 jaar, kan gerust al meehelpen met het opzetten, ze schroeft en klopt thuis namelijk ook graag mee als er een nieuwe ikea (jawel) kast in huis komt
En dan nu mijn oplossing voor de verdere vakantie...

Wij (de ouders ) willen noch onze kids, noch onze hond het gevoel van de vrijheid van kamperen ontzeggen

,
MAAR we willen wel controle kunnen houden als't nodig is, dus op de spitsmomenten (eten, was en plas)

.
Wij (enfin, ik, de vrouw) had gedacht aan van die oranje plastic werfafscheiding. Ben vandaag nog even op weg gestopt aan een werf om eens te gaan voelen hoe stevig dat plastic is, en dat voelt toch robuust aan. Lijkt me gemakkelijker ook om mee te nemen dan een rol gardena, en lichter ook

schapendraad voldoet niet want daar wandelt onze keffer vrolijk door de gaten

Iemand ervaring met die plastic werfafbakening ivm stevigheid (hier in België is die standaard oranje, ik weet het niet in Nederland)
En dan zoek ik ook nog redelijk stevige pinnen om die draad aan vast te hangen, liefst met een uitstekend l'etje bovenaan om te vermijden dat die plastic zo weer omlaag glijdt langs het paalte of pinnetje

, iemand een idee (die vanop de sites van bouwspullen zijn pokkeduur, gemakkelijk 15 Eur per paaltje en de plastic is "maar" een 35 Eur voor een rol van 50 meter (standaard 1 meter hoog?))