« Reactie #15 Gepost op: april 10, 2011, 09:22:03 pm »
Dag allemaal.
Vandaag aangemeld op dit forum en even aan het rondlezen, klinkt gezellig en handig.
Al jaren met de tent gekampeerd maar het gaat er dit jaar van komen om met de vouwwagen op pad te gaan.
Vorige week een Scout PIVO 1998 opgehaald en vandaag in het lekkere zonnetje opgezet, het vakantiegevoel zat er al lekker in.
Er zat een beknopte handleiding bij.
Toch met al het gepuzzel in twee uurtjes opgezet dus dat voorspelt met wat ervaring dat het in 1 uurtje haalbaar moet zijn....
Alleen het inklappen was wat lastiger, de luifel en vooortent was in 20 minuten afgebouwd en opgevouwen in de banken, maar toen gingen we inklappen.
Daar begon de puzzel want de volgorde was aardig stoeien en ik denk dat het nog handiger en beter zou moeten kunnen.
Alles zit n onder het zeil maar volgens mij niet op de optimale manier.
Nu lees ik hier dat Martin een dvd heeft voor de PIVO. Martin mag ik je vragen om een kopie op DVD of liefst per mail?
Eventuele onkosten vergoed ik graag.
De PIVO is trouwens lekker groot, ruime voortent met een handig extra inzetstuk, een leuke verrassing was dat er twee luifels bij zaten (één met zijwanden en één zonder zijwanden). Ik denk dat we er veel plezier mee gaan hebben
Wel maar één ondertentje, we gaan maar even opzoek naar een tweede, iemand tips waar ik daarvoor terecht kan?
Ook was één van de "L" stokken (scharnierpunt voor het frame boven de linkertent) een keer gebroken geweest is doorgezaagd en weer gekoppeld. Die zou ik graag willen vervangen, weet iemand waar ik terecht kan voor onderdelen (nieuw of oud)?
Liefst omgeving Eindhoven.
Ik hoor tips en handigheidjes.
Groet
Arno

Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.