Je bent eigenlijk de hele dag bezig met vouwwagens omdat je een club hebt over vouwwagens (
www.vouwwagenclub.info).
Dus je weet eigenlijk best wel veel over vouwwagens maar hoe ze nou eigenlijk gemaakt worden geen idee?
Hoe kun je hier achter komen ,aankloppen bij een bouwer van vouwwagens misschien?
Wat zou die dan zeggen?
Nee dit was niet de manier volgens mij en toen dacht ik jobhopper is dit iets?
Dit is toch niks voor mij ,Alex op de radio maar voor dat ik het wist was het dan zover.
Aan de ene kant de heer ontwaakt aan de telefoon en aan de andere kant Jelle Holtkamp die zegt dat hij zich er op verheugt om mij te ontvangen in zijn bedrijf.
Knijp me even droom ik?
DE tenttrailer bouwer van Nederland en ik mag er heen.
opgewonden stap ik in de auto en op naar de hoofdvestiging om daar dus mee te maken hoe je een tenttrailer in elkaar zet.
Bij aankomst word ik direct al door Jelle Holtkamp opgewacht en krijg al gelijk een kleine tour en gaan we met een kop koffie naar zijn kantoor.
Hier globaal een uitleg van het bedrijf gehad en voordat we het wisten waren de eerste 2 uur alweer voorbij.
Nu zou het gebeuren natuurlijk maar eerst werd ik nog gefeliciteerd met mijn promotie naar werknemer van de dag.
Nou nou dat gaat snel hier.
Dan moet het eindelijk gaan gebeuren word eerst voorgesteld aan Gerjo wat weet die veel van tenttrailers heb geen vraag kunnen stellen waar hij geen antwoord op wist.
Maar genoeg gekletst aan het werk.
Als de kuip er inzit en de bodem plaat ligt op zijn plaats kan de tenttrailer de lucht in voor het reservewiel en om de bouten aan te draaien.
Vele moeren en ringetjes later komt dan toch het tentdoek aan de beurt en begint het zowaar op een tenttrailer te lijken.
Zeg Alex ben jij niet iets vergeten.

En na een paar uurtjes hard werken staat daar toch echt een tenttrailer.
Al met al een enerverende dag die zo weer voorbij was en waar ik veel heb opgedaan.
En wil dan ook iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt.
Het jaar is nog maar zo jong en de eerste hoogtepunt is alweer binnen.
Link naar radio gesprek 1 Link naar radio gesprek 2
Alex Fortuin.
www.vouwwagenclub.info