Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?  (gelezen 1308 keer)

boswachter

• klapper
Re:Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?
« Reactie #30 Gepost op: augustus 17, 2011, 01:48:46 pm »

tja mijn Nick klopt niet.... ik wilde boswachter worden en ben nu adviseur (stedelijk) groenbeheer..... maar ik treur niet hoor, af en toe een lekker buitenklusje, en uitdagingen genoeg in mijn werk....

JanW

• klapper
  • Geslacht: Man
  • Roadmaster Family S 2004
« Reactie #31 Gepost op: september 12, 2011, 08:53:56 pm »

Ik heb altijd geweten dat ik een techmisch beroep wilde. Eerst heb ik bij een technische dienst gewerkt en daar de richting gekozen waar ik mij in wou verdiepen. Deze keuze heb ik na drie jaar gemaakt en het werk doe ik nog steeds met veel plezier.
Ik ben nu software engineer, projectengineer, projectleider en storingsmonteur bij een klein bedrijf in de klimaat- en zwembadautomatisering.
Ride&Smile

bert m

• klapper
  • CC Valley
« Reactie #32 Gepost op: september 13, 2011, 08:33:06 am »

Helemaal niets ingevuld omdat ik vroeger totaal geen idee had wat ik later wilde gaan doen.
Middelbare school was één groot feest. Ik heb dan ook, tot wanhoop van mijn ouders, op bijna elke middelbare school in de omgeving van mijn woonplaats gezeten. Als 18 jarige HAVO diploma gehaald dus meteen in het leger voor mijn dienstpicht. Hier ontdekte ik dat ik, zacht gezegd, moeite heb met authoriteit, das als iemand mij beveelt of zegt dat ik iets moet doen. Heb ook een paar keer 'promotie' gemaakt zodat ik na een maand of vier als enige dienstplichtige tussen 24 beroeps zat. "Ach houdt jij jezelf maar bezig" Rijbewijs en vrachtwagenrijbewijs gehaald in dienst. Ik ben zelfs gevraagd of het niets voor mij was om de KMA te gaan doen. NIET DUS
Na dienst opleiding fysiotherapie gedaan en gehaald hierna post HBO Manuele therapie (zowel v.d. Bijl, Amersfoort als Delft) Na een jaar of acht als ZZPer in verschillende praktijken gewerkt te hebben werk ik nu alweer zo'n 19 jaar zelfstandig in mijn eigen praktijk met twee medewerkers in een gezondheidscentrum.

sacha73

• klapper
« Reactie #33 Gepost op: september 18, 2011, 09:24:11 am »

Tja ook ik wilde boswachter worden. Maar na de middelbare land en tuinbouw school in Hoorn waar ik mijn hoveniers diploma heb gehaald, wilde ik niet meer verder leren, het was niet zo`n leuke schooltijd daar.
Ik heb 12 jaar als hovenier gewerkt heel erg leuke tijd gehad en mooi tuinen gemaakt, totdat mijn rug niet meer wilde (hernia).
Nu ben ik werkzaam als meewerkend voorman bij een socialewerkvoorziening in het groen in Den Helder, weet alleen niet voorhoelang het is wel erg wennen.
Ik heb nee gestemd maar ben en blijf toch werkzaam in het groen.

timmw

• klapper
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #34 Gepost op: september 18, 2011, 02:10:54 pm »

Van opleiding ben ik kleuterjuf (wilde dit altijd al doen)
Maar heb hier geen werk in gevonden en nu maak ik de hele dag door facturen! Maar door de leuke collega's valt het werk wel mee!

faba

• klapper
  • Geslacht: Vrouw
  • Merk Vouwwagen: jamet arizona
Re: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?
« Reactie #35 Gepost op: februari 28, 2012, 10:12:50 pm »

Na middelbaar begonnen aan een theateropleiding van 4 jaar gestopt na 3 jaar door omstandigheden en dan heel veel rond gejobd. Via hondentraining gehoorzaamheid in contact gekomen met trainer die les gaf waak- en verdedigingshond. Zelf hond gekocht Mechelse herder, daarmee de bewaking in gegaan en dan naar politie overgestapt. En bevalt me wel.
Mijn man die is eerst unief gaan doen crimi om bij rijkswacht of politie te gaan maar die slaagde dan weer niet in zijn officierenproeven en is bij andere overheidsdiensten binnengerold.
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog