Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent  (gelezen 15526 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #30 Gepost op: mei 27, 2011, 09:48:09 pm »

Dat was Nel, die daar actief mee was/is. Ik heb zelf ook pogingen gedaan 'het' te doen. Erg geinig!

Als je zoals ik een hekel hebt aan doelloos dingen doen, dan is geocaching een mooie manier om altijd een doel te hebben.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

FamilieKnots

  • Gast
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #31 Gepost op: mei 27, 2011, 10:28:26 pm »

Dat was Nel, die daar actief mee was/is. Ik heb zelf ook pogingen gedaan 'het' te doen. Erg geinig!

Als je zoals ik een hekel hebt aan doelloos dingen doen, dan is geocaching een mooie manier om altijd een doel te hebben.

Inderdaad zo hebben wij een hekel om "doelloos" een stuk te wandelen.
Dit is wel een leuke manier om te wandelen.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Geocaching
« Reactie #32 Gepost op: mei 27, 2011, 10:34:24 pm »

Zo heel af en toe doen wij dat ook. Leuk met de kinderen, maar ook voor ons. De multi-cache in het bos hier naast hebben we overigens nog steeds niet af gemaakt.
Gelogd

The Foxes

  • Gast
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #33 Gepost op: mei 29, 2011, 10:04:45 am »

Ook wij nemen altijd de gps mee om te geocachen. Daarnaast kunnen we de gps ook gebruiken voor wandel- en fietstochten.
Kortom, het zijn vaak actieve vakanties!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #34 Gepost op: mei 29, 2011, 10:48:09 am »

Fietsen, wandelen, omgeving bekijken/tripjes, zo nu en dan een dag op de camping blijven relaxen (lees zaterdag nieuwkomers bekijken met opbouwen  :H ) I.g. lekker actief want van stil zitten wordt ik niet echt gezelliger.  :P
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Geocaching
« Reactie #35 Gepost op: mei 29, 2011, 10:52:44 am »

Zo heel af en toe doen wij dat ook. Leuk met de kinderen, maar ook voor ons. De multi-cache in het bos hier naast hebben we overigens nog steeds niet af gemaakt.

Weet hier heel weinig tot niets van, kan iemand er een topic over openen en het wat uitgebreider toelichten? Het klinkt erg leuk nl.!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

PeterKr

  • Gast
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #36 Gepost op: mei 29, 2011, 10:56:09 am »

wij zijn met ons vijfjes dus proberen het voor een ieder zo prettig mogenlijk te maken wij een boekje lezen bij de vw  :Z W: of zwembad en de kids spelen ravotten en of zwemmen.
En als we ergen heen gaan om de omgeving te bezoeken kijken we of er ook een uitdaging bij zit voor de kids een rondleiding of een speurtocht  zodat er voor ons alle leuk.
Gelogd

FamilieKnots

  • Gast
Re:Geocaching
« Reactie #37 Gepost op: mei 29, 2011, 07:10:48 pm »

Weet hier heel weinig tot niets van, kan iemand er een topic over openen en het wat uitgebreider toelichten? Het klinkt erg leuk nl.!

Informatie te vinden op www.geocaching.nl , zowel uitleg, als plaatsen waar caches liggen en te doen zijn.
 :J :J :J
Misschien leuk om tijdens voorjaarsweekend een cache te doen, zal eens kijken of er mooie in de buurt zit.  KK


Er is onlangs een event geweest, jaja op camping Kom es an, helaas heb ik dit te laat gezien.  ::)

Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:Geocaching
« Reactie #38 Gepost op: juni 06, 2011, 12:31:20 am »

Informatie te vinden op www.geocaching.nl , zowel uitleg, als plaatsen waar caches liggen en te doen zijn.
 :J :J :J
Misschien leuk om tijdens voorjaarsweekend een cache te doen, zal eens kijken of er mooie in de buurt zit.  KK


Er is onlangs een event geweest, jaja op camping Kom es an, helaas heb ik dit te laat gezien.  ::)



En ik ben er te laat 8er gekomen dat er meerder klappers ook aan geocachen doen ...  ::)

K zag trouwens dat op de achterkant van de stroomkast bij plek 41 3 plaatjes stonden met GPS-coördinaten erop.
Een GPS-aktiviteit van de camping zelf  ?

Idd leuk om bij een volgende meeting iets mee te doen. Groepjes maken, GPS beschikbaar stellen, route uitzetten
en wellicht met kinderen een leuke cache-loop-elektronisch-kompas-route doen.
Gelogd

Ruby

  • Gast
Re:Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent
« Reactie #39 Gepost op: juli 10, 2011, 10:39:21 pm »

Wij doen van alles wat, overdag met de kids leuke dingen doen en `s avond boekje lezen of een spelletje.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal