Update en het is toch in eens niet zo zekermijn vriendin had een offerte aangevraagd waar wij op wachten, maar ik denk laat ik vandaag even bellen.
Dus bel naar Emmen, en sprak "iemand" ik zal zijn naam niet noemen ik vroeg netjes dat wij een offerte kregen en eigenlijk zaterdag wilde langs komen om te beslissen.
Maar dan moet de vroeg koop voordeel nog wel gelden, en of dit nog zo was
Antwoord: ja nog wel maar kan morgen af gelopen zijn of misschien zaterdag of misschien volgende week.Waarop ik antwoord maar als ik de offerte krijg dan is deze nog geldig ?
Antwoord: ja maar dan moet u op de website kijken, als actie afgelopen is is uw offerte niet meer geldig.waarop ik antwoorde dat ik pas zaterdag langs kan komen ivm mijn werk, naja antwoord was weer als actie af gelopen is dan ben ik te laat.
Ik snap het tuurlijk is een actie, maar ik vraag gewoon iets netjes en dan krijg ik deze antwoorden
Ik ben netjes gebleven maar ik kon die man wel... hij bedoelde het misschien goed maar een beetje begrip was er niet bij
en of 13.xxx euro zo ff niets is wat ik zo ff uitgeef ?, Kortom als ik alsnog een Holtkamper koop wil ik hem niet zien of spreken.
met die man ben ik helemaal klaar
En als het niets word met holtkamper, dan wordt het de Zambezi River Lodge die net wat duurder was maar ook een perfecte keuze is.
Deze was net iets duurder en heeft geen kraantje wat wij wel leuk vonden maar verder ook een super wagen is.
Ik moest dit even kwijt want ik had het vandaag even gehad helaas...

Andre