Sorry

Speciaal voor de Belgen dus...Heuh, mijn man, die werkt bij die bepaalde overheid die kijkt hoeveel geld ze weer kunnen afnemen van je loon

(of voor de slimme Belg, hoeveel je nog tegoed hebt

) beweert dat voor vouwwagens onder de 750 kg wel taks moet betaald worden

.
De vrijstelling van de taks geldt voor de gewone aanhangwagen, niet voor de klapkar, die valt wat dat betreft onder hetzelfde regime als de carabeuh.
Ik betwijfel hierin dat hij de bal misslaat want hij heeft, net voor de overdracht van onze klapkar, zijn collega's van de dienst verkeersbelasting geconsulteerd en de papieren ingevuld.

Dus euh, voor de Belgen die zich in orde willen stellen, gelieve u te wenden tot uw plaatselijke dienst verkeersbelasting die die formulieren waarschijnlijk ook voor u kan afdrukken en inbrengen.

Mocht mijn wederhelft zich toch vergist hebben, laat het dan even weten, dan kan ik hem eens aan de oren trekken. Tot nog toe klonk hij geloofwaardig en het was toen nog lang geen 1 april en nu ook niet dus...

Voor alle duidelijkheid, hij zit hier echt niet rond te neuzen naar Belgen die zich niet in orde stellen, dat is zijne winkel niet