Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: wie navigeert er bij jullie?  (gelezen 2584 keer)

Klepklap

• Klap fanaat
  • Geslacht: Vrouw
  • Aart Kok Tundra
Re:wie navigeert er bij jullie?
« Reactie #75 Gepost op: augustus 30, 2011, 07:08:26 pm »

Elk uitje vergeet ik wel iets maar dit jaar?? Echt heel veel vergeten.. Dus ook het uitgebreide kaartenboek van Frankrijk, zelfs de grote wegen-ANWB-wegenkaart. We hebben daarom alleen de navigatie gebruikt. Op de grote weg is dat prima. Maar vanaf de camping kon het wel eens wat irritant worden. Weliswaar kiest hij de 'snelste' route, maar dat is soms toch over een vreselijke slingerweg, die soms amper twee auto's breed is of nog smaller. En als je dan iets omrijdt, dan kan het stukken comfortabeler zijn. Maar probeer eigenwijze Tom daar maar eens langs te sturen als je niet precies weet hoe die weg nog maar weer heet en waar ie precies langs gaat. Dus op die momenten hebben we gewoon goed borden gelezen  :)
Overigens zijn die vreselijke slingerwegen natuurlijk op zijn tijd heel charmant, met prachtige kodak color photo moments  ;)
« Laatst bewerkt op: september 01, 2011, 10:23:11 am door Klepklap »

NielsP

• Klap prof
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country 2010
« Reactie #76 Gepost op: augustus 31, 2011, 10:41:59 pm »

Dit jaar heeft mijn vrouw weer genavigeerd en dat ging prima. Onze (ooit gekregen) elektronische vriend is čn uit de tijd (updates kosten een gruwelvermogen) čn heeft continu ontvangsproblemen. En dan vooral op de "spannende" momenten, de grote steden. Over een half jaar gaat deze auto weg, de volgende heeft wellicht ingebouwde navigatie?

We keken nu van te voren de route door, en mijn vrouw lette op de borden. Werkt perfect!

marleejenrob

• klapper
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: trigano ocean 3.15
  • kamperen= klapkoets, skottelbroi en senseo mee!
« Reactie #77 Gepost op: september 11, 2011, 03:12:47 pm »

we gebruiken altijd miep ( of te wel lucretia, ik heb een knappe surinaamse stem erin staan)
van te voren dokter ik de route uit. meerstal de snelste maar ook wel ns de kortste, vooral als we in t kampeergebied zitten., je krijgt dan vaak allerlei onbekende weggetjes t zien
en is veel  leuker als grote wegen.
 :>
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog