Ik heb voor de zomer zo'n oplaadbare LED-looplamp (12v en 230v) bij de Gamma gekocht. Lekker makkelijk, met magneet. Zowel voor pech-onderweg als ook op de camping als werkverlichting in de keuken. Je plakt 'm zo tegen het metalen deksel.
http://www.gamma.com/assortiment/verlichting/werkverlichting/led-looplamp/(De afbeelding wijkt iets af van het exemplaar dat ik had.)
Omdat het even beter uitkwam ging ik 'm opladen via de 230->12v adapter van de koelbox (Camping Gaz/Coleman). Gewoon, sigaretteplug in de voeding en het stekkertje in de lamp. Na een paar uur keek ik toevallig naar de lamp en vond het "glas" wat troebel worden. Toen ik de lamp pakte bleek deze gloeiend en gloeiend heet te zijn! Gelijk de stekker er uit en naar buiten gegooid. De rook kwam er inmiddels uit....
Na de vakantie de lamp terug gebracht en geld terug gekregen. Maar ook zou de Gamma navragen of er meer problemen zijn met deze lamp. Het lijkt me nogal een risico als dat ding spontaan in de fik vliegt! (Hij hing vlak naast het doek van de vw). Helaas, niets meer gehoord. Dus deze lamp komt er bij ons niet meer in!